Nyhed fra Norddjurs Jagtforening

Kredsnyheder

Nyheder fra DJ

12. apr. 2024
Med et selvstændigt medlemskab af verdens største naturbeskyttelsesorganisation sikrer DJ sig adgang til politiske drøftelser om f.eks. rødlister på globalt plan.
11. apr. 2024
Et stort internationalt studie gør op med myten om, at et industrialiseret og ensartet landbrug er den eneste måde at sikre fødevare til alle.
11. apr. 2024
Den danske naturbeskyttelse og naturgenopretning er nu helt afhængig af, at folketinget og regeringen træffer de nødvendige beslutninger.
9. apr. 2024
Sidste frist for indberetning af vildtudbytte og betaling af jagttegnsafgift var 1. april. Ønsker du at forny dit jagttegn for endnu en sæson, er vi inde i overtid.
9. apr. 2024
Droner med varmefølsomt kamera kan både redde liv og være et vigtigt redskab til bestandstælling.
12. apr. 2024